nultý rok poBEHovania

Po svojom prvom nemeranom behu (keďže som nevlastnila žiadnu apku ani hodziny s vodotryskom) som sa spustila a rozbehla na "apke" Endomondo, neskôr Nike+. Super apky, až na tie motivačné hlášky, ktoré počula celá ulica😆. Ale tak musím priznať, že povzbudzovali, pokiaľ som ich nadobro nevypla. A takto som si tu pobehovala v našej dedine, až kým som sa v práci kolegom nepochválila, že akože behávam. Bola som nečakane šokovaná, že sa v našej pracovnej skupine behavosť rozšírila a mohla som si s nimi po práci vybehnúť.
 Ja, Rosík, a Braňko-makač, naša malá rýchla tlupa. Tak sme začali spolu makať. Tvrdo makať - teda ja a Braňko, Rosík sa zvykol flákať. Zaktivoval sa až v lete a hneď ma začal lámať na prvý pretek. 
Bol môj "prvý" - Donovaly Night run 2014
Úplne ignoroval moje verejné prehlásenie, že behám len pre radosť. 2-hého augusta sme už frčali smer Donovaly na môj prvý štart. Bolo to super - výlet s tlupou za behom do hôr. Rosík sa urval hneď na začiatku, ale Braňko ma odprevadil až do cieľa 6,5km behu za 42 minút 😏🏃. Na oplátku som ich na druhý deň Jánošíkovými dierami povodila. 
 Na moju prvú desinu som začala makať až po tomto parádnom výkone. Zdalo sa mi, že to nikdy nedám vkuse. Drela som si svoje nové Nike tenisky za šialených 35€ na asfalte pri Dunaji, na Železnej, vo vinohradoch za Vajnormi. V apke som si nastavila tréningový program na desinku v mega šupa tempe 5:15. Nuž nakoniec sa mi to podarilo za 5:12, ale Braňko by povedal, že to moje Blackberry nikdy dobre nemeralo a ani merať nebude. Ale mala som desinu zmáknutú a bolo mi to jedno. Takto koncom novembra som už v hlave mala úplne jasno💥. Našla som ich, moje hodinky s vodotryskom Suunto Ambit2R v bielej farbe. Boli drahé, krásne, mali GPS a Findback😁. Voľba bola ´čisto´ logická, keďže som sa za ten rok párkrát v lese stratila. Môj nultý rok pobehovania som ukončila s 595km a 238€ v obáločke na 💗moje💗 hodziny.

Komentáre

Obľúbené príspevky