Výbehy s hodzinami a fčellami


A ako sa to asi stáva viacerým z nás, život s hodzinami na zápästí sa ti zmení....... 
1. z fleku vieš koľko je hodín ⏰
2.vieš si v práci jednoducho odrátať, koľko času tam ešte musíš stráviť, kým zdrhneš na výbeh
3. merajú proste všetko a dostanú ťa aj domov, keď zablúdiš. V mojom prípade, skvelá a "najdúležitejšá" funkcia
Ja zdrhám rada, lebo v lese to žije. Na jar, keď je lesná zelená oveľa  zelenšia, než všetky jej odtiene vo Photoshope. V lete, keď zo mňa vytekajú zimné kalórie cez všetky póry. V zime, keď sa ako cibuľa navrstvená trepem čerstým snehom na Biely Kríž za teplým čajom. A v jeseni, keď nohami uhŕňam napadané lístie. Nejak som tomu prepadla. Meraniu, behaniu, skúmaniu terénu a zgrupovaniu sa v bežeckých skupinkách, poBehovaniu po pretekoch, 👍páčikovaniu stránok na fakbúku, čítaniu "odborných" článkov a predplácaniu časopisu. Dalo mi to veľa😁, to každopádne. Nikdy som nemala ambíciu (a ani výkonnosť) na stupne víťazov. Vždy som si jednoducho chcela ísť len "normálne" zabehať s mojou grupou Fčiel.
Aj keď.....pretek ťa strhne, má silu👊 : tep máš jak nikdy 🔝, kadencia sa ti zvýši 🔝, výkonnosť stúpa 🔝, predbiehaš baby, ktoré kráčajú, lebo to na začiatku prepálili 👍, tešíš sa 😂, dupeš do toho 🏃, nožka k nožke 🔜🔛🔝, bežíš do cieľa a nevládzeš dýchať 😳. Ale ľudia okolo tlieskajú, zatiaľ, čo tebe visí sopeľ na pol žrde😕.....dobehneš a si v cieli. Jupí, juchú, ešte zopár fotiek - svojky, tvojky, v ksichte jak paradajka....ale super zvládla som to, už asi 50-ty krát. A potom si, pri kukaní profi fotiek z preteku uvedomíš, že - kade som to vlastne bežala? "Jéjda, tam som videla pekný strom, cez ktorý tak pekne slnko presvitalo, ale kde do prdky to bolo?????".....netuším, lebo som sa do cieľa hnala. Aby som si svoju slávu na 296 mieste užila 🎇.




A potom ti to trkne, do tej zmanipulovanej fejsbúkovej hlavičky.... Že tá cesta, po ktorej bežíš, ktorú si sama vyberieš, je tá naj. To čo na nej vidíš, odfotíš do mobilu, šupneš hroznový cukor, vodu, usmeješ sa, užasneš a bežíš ľahko ďalej, lebo " Behom ďalej zájdeš a viac toho vidíš........hlavne toho, čo chceš ty!

Komentáre

Obľúbené príspevky